.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی2 شنبه

يك روزنامه دولتي در شماره ديروز خود با چاپ عكس هايي از سفر رئيس جمهور به نيويورك تصاويري از آقاي احمدي نژاد را در ميان زنان بدحجاب كه به صورت يادگاري گرفته شده به چاپ رسانده است . اينكه منظور اين روزنامه از انتشار اين عكسها چيست و آيا به دنبال تحبيب قلوب بوده و يا كاري سياسي را دنبال مي كرده معلوم نيست ولي اين اقدام بازتاب زيادي را در داخل داشته است . ولي محافل رسانه اي معتقدند اگر چنين اقدامي توسط روساي جمهور سابق انجام مي شد همين عناصر آنرا تقبيح كرده و به شدت به آن مي تاختند.

از نقاط مختلف تهران بويژه شمال شهر خبر مي رسد عده اي از زنان لاابالي شبها با رانندگي بدون حجاب و نشستن پشت فرمان به جولان در برخي مناطق شهر مي پردازند. اين حركت كه اقدامي براي رواج فساد و برآورد كردن عكس العمل جامعه است بايد با برخورد جدي نهادهاي انتظامي و امنيتي روبرو شود.

متاسفانه امسال برخورد با روزه خواري در محافل عمومي آنچنان ضعيف و ناكارآمد بود كه كثرت روزه خواري و تظاهر به روزه خواري قلب مردم متعهد را به درد آورده است .روزه خواري علني در شهرهاي شمالي توسط مسافران وضعيت بدتري دارد. مسافراني كه از شمال آمده اند و همينطور مردم تهران در تماس هاي مكرر پيشنهاد كردند در سال آينده قبل از آغاز ماه رمضان هشدارهاي لازم در اين زمينه داده شود و با متظاهران به روزه خواري با قاطعيت برخورد شود.

هوشنگ اميراحمدي گفت : اقتدار احمدي نژاد آمريكا را پاي ميز مذاكره نشاند. وي كه خود را رئيس شوراي ايرانيان و آمريكائيان مينامد در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس درباره « تاثير متقابل نتابج انتخابات رياست جمهوري آتي ايران و آمريكا » اظهار داشت : اولين نكته مهم در مباحث مربوط به روابط ايران و آمريكا اين است كه اقدامات دولت نهم براي مذاكره درباره مسائل عراق تابوي رابطه را شكست و فراهم شدن زمينه روابط دو كشور مرهون آقاي احمدي نژاد است كه بر رابطه مبتني بر احترام و عدالت تاكيد دارد. امير احمدي افزود : آمريكايي ها از اينكه چه كسي سكاندار مديريت اجرايي در ايران مي شود نگران نيستند اما معتقدند هر كس در تهران دولت را دردست مي گيرد و منافع ما را به خطر نمي اندازد مي توان از طريق گفتگو با او در جهت بهبود روابط گام برداشت و آنچه در اين زمينه مهم است راه هاي متفاوتي است كه سران كاخ سفيد براي تحقق اين مساله در نظر مي گيرند. وي با تاكيد بر اينكه ديدگاه و منش افراد در عرصه سياست نقش آفرين است اظهار داشت : آمريكايي ها علاقمندند كسي در ايران رئيس جمهور شود كه از تعامل بين المللي هراسي ندارد و مردانه وارد ميدان شود و از توان حل مسائل بزرگ و چالش هاي پيش روي خود برخوردار است و قطعا با چنين نيروي قدرتمند و عملگرايي مذاكره خواهند كرد كه به نظرم آقاي احمدي نژاد اين ويژگي ها را داراست . امير احمدي افزود : هنگامي كه آقاي خاتمي و اصلاح طلبان دولت را دردست داشتند شعارهاي خوبي مطرح كردند ولي با وجود آنكه كلينتون بسيار تلاش كرد با آنها گفتگو كند گام عملي در اين زمينه برنداشتند و اگر قرار است آنان دوباره سر كار آيند و همان روند گذشته را طي كنند روابط تهران واشنگتن در وضعيت فعلي باقي خواهد ماند. وي گفت : « اعتقاد دارم آقاي احمدي نژاد سياست تنش زدايي را با زباني قاطع پيگيري كرد و توانست آمريكايي ها را وادار به مذاكره درباره مسائل منطقه اي به خصوص عراق كند و كار به جائي رسيد كه كاندوليزا رايس از تقاضا براي ايجاد دفتر حافظ منافع ايالات متحده در تهران سخن مي گويد » . امير احمدي همچنين گفت : « سفرهاي اخير من به ايران بسيار پربار بود و ملاقات ها و مذاكرات خوبي با افراد تصميم ساز و تصميم گير و روندساز در سطوح مختلف داشتم و آنچه گفتم و شنيدم براي ماموريت شخصي من كه توسعه روابط ايرانيان و آمريكائيان است مفيد و موثر بود » . وي افزود : « برخي معتقدند كه بنده نبايد به ايران سفر كنم اما من يك ايراني هستم و كشور و ملت خود را به شدت دوست دارم و حضور در وطنم را حق خود مي دانم و دكتر احمدي نژاد به عنوان رئيس جمهوري روشن بين به خوبي اين مطلب را دريافت و زمينه سفر مرا فراهم كرد... گرچه دولت گذشته اعلام كرد مانعي براي سفر ايرانيان مقيم خارج كشور به وطن وجود ندارد اما جرات عملياتي كردن اين ايده را نداشت و آقاي خاتمي محافظه كاري مي كرد ولي رئيس جمهور فعلي شخصيت جذاب و قدرتمندي دارد و هر كاري كه تصور كند درست است حتما انجام مي دهد » . نكته جالب اينست كه خبرگزاري فارس كه وابسته به جناح اصولگراست در اين مصاحبه هيچ اشاره اي به سوابق هوشنگ اميراحمدي و اينكه تا چندي قبل به وي لقب « دلال آمريكا » داده مي شد نكرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.